Imponerande bemötande – service är grunden till allt!

Rätt bemötande är nyckeln till framgång!

I en värld där både konsumtionen och konkurrensen ökar, är förmågan att bemöta kunden/medborgaren på ett positivt och professionellt sätt framtidens allra viktigaste konkurrensvapen. Kunder, brukare, invånare m fl kräver mer idag, och även offentlig verksamhet måste visa att dess bemötande håller hög klass.

Den som vi utför vårt arbete för är den viktigaste personen för vår verksamhet. Oavsett om vi kallar den personen för kund, klient, brukare, patient eller något annat så har den personen en unik kunskap om vår verksamhet. Om vi kan påverka den personens upplevelser kan vi komma oerhört långt.

Med ett imponerande bemötande blir våra kunder lojala anhängare och hittar nya skäl att ha en längre relation med oss.

I rollen ingår också att kunna hantera missnöjda och besvärliga medborgare och förvandla dem till nöjda och lojala. Eller att kommunicera en myndighetsutövning som ibland går emot vad den andra vill. Detta är en utmaning som kräver kraft, kunskaper och tålamod. Det är också en utmaning som ger stor belöning när man lyckas. Både i form av resultat och arbetsglädje.

Lars JO Larsson är en skicklig kommunikatör och också en magisk historieberättare som hjälper sina kunder att lyfta fram sina historier, väva berättelser att svepa tjänsten i och få med kunderna på en resa de aldrig glömmer. Han är retoriker och hjälper alla såväl tjänstemän som politiker med deras budskap. Lars tar er från inspiration till resultat!


Pris:
1 200 kr ex moms/användarlicens.
Grupplicenser på minst 10 personer får 15% rabatt
Grupplicenser på minst 50 personer får 25% rabatt

Licensen gäller i 30 dagar från att inbjudan till utbildningsplattformen skickats ut/beställningen bekräftats.

Ni får en personlig inloggning via mail senast dagen efter beställning.